خريد و قيمت دريل توسن، خريد دريل ارزان

۱۲ بازديد

امروز قصد داريم تا مقاله اي تحت عنوان قيمت دريل توسن را خدمتتان ارائه دهيم. در ساليان اخير دنياي ابزارآلات بسيار پيشرفت كرده است و با معرفي ابزار هاي جديد و كاربردي به ما، در برطرف كرن نياز هاي ما قدم هاي جدي اي برداشته است، براي مثال يكي از ابزار هايي كه براي برطرف كردن نياز شما در جهت ساختن و تعميرات خانگي و كوچك توليد شده است دريل است. در ادامه بحث همراه مجموعه ابزار توسن 29 باشيد تا شما را بيشتر با خريد دريل، مخصوصا دريل هاي برند توسن آشنا كنيم و همچنين در مورد قيمت دريل توسن هم برايتان بگويم.

دريل چيست؟

ابزاري كه با استقاه از نيروي چرخشي باعث ايجاد سوراخ بر روي متريال هاي مختلف مثل چوب، فلزات،‌ ام دي اف،‌ ديوار، سيمان و… مي شود را دريل مي ناميم، دريل ها در دنياي ما بيشتر به عنوان ابزار سوراخ كاري جا افتاده اند و اين در حالي است كه دريل ها تنها در اين زمينه كاربرد ندارند، بلكه با استقاده از گجت و ابزار هايي كه بر روي دريل و به جاي مته نصب مي شوند از دريل ها ميتوان در رمنه هاي گسترده اي مثل پوليش كاري، باز كردن و بستن پيچ ها،‌ برش كاري و… استفاده كرد. در امروزه روز برند هاي متنوعي اقدام به توليد دريل مي كنند كه هر كدام از درجه كيفي و قيمت هاي متفاوتي برخوردارند، يكي از اين برند ها، برند توسن است، برند توسن داراي دو مزيت عمده است، اولين مزيت اين است كه دريل هاي توسن از درجه كيفي بالايي برخوردارند و دومي هم اين است كه كه قيمت دريل هاي توسن نسبت به ساير برند ها و با توجه به كيفيت بالاي دريل هاي آن، مناسب است.

قيمت دريل توسن

قيمت دريل توسن

انواع دريل توسن

تمامي ابزار و ماشين آلاتي كه ما از آنها استفاده مي كنيم، هر كدام خود به دسته بندي و انواعي تقسيم مي شوند كه هر كدام از آن ها نيز ويژگي ها و قابليت هايي منحصر به فرد دارند و در كلاس هاي قيمتي متفاوتي ارائه مي شوند. دريل هاي توسن نيز از اين قاعده مستثنا نيستند، آن ها انواعي دارند كه قيمت دريل توسن در هر كدام از آن ها متفاوت است. در زير به برخي از انواع دريل هاي ارائه شده برند توسن اشاره كرده ايم.

كسب اطلاعات بيشتر: خريد دريل شارژي

خريد دريل چكشي

از قدرتمند ترين نوع دريل ها است كه براي سوراخ كردن متريال هاي سفت و سخت از آن استفاده ميشود. اين دريل ها را مي ميتوان تركيبي از چكش و دريل دانست، زيرا هر دو كار را در يك زمان انجام ميدهند. نحوه كار دريل هاي چكشي به شكلي است كه در عين حال كه مته دريل در حال چرخش است، ضربات چكشي هم به متريال مورد سوراخ كاري وارد مي كنند. يك نكته قابل توجه در مورد دريل هاي چكشي، مخصوصا دريل هاي چكشي برند توسن نز اين است كه، قيمت دريل توسن در  نوع چكشي زياد بالا نيست و در حدود قيمت دريل توسن در نوع برقي است.

خريد دريل ايستاده يا ستوني

دريل ايستاده يا ستوني بيشتر استفاده صنعتي دارد و در كارخانجات و واحد هاي صنعتي از آن استفاده مي شود. علت اين امر هم اين است كه دريل ستوني در جاي خود ثابت است. براي استفاده از دريل ستوني بايد متريال مورد نظر روي صفحه دريل محكم و ثابت شده باشد تا عمليات دريل يعني سوارخ كاري يا مته كاري بر روي آن انجام شود. قيمت دريل توسن ايستاده يا ستوني به دليل اندازه بزرگ و سيستم پيچيده اي كه دارد ،بالا است.

خريد دريل نمونه برداري

شكل كار دريل هاي نمونه برداري به اين ترتيب است كه مته دريل با سرعت بسيار بالايي مي چرخد تا هسته متريال مورد نظر ما بيرون بيايد، به دليل همين شكل كار علاوه، بر نمونه گيري به اين نوع دريل ها دريل هسته گيري نيز گفته مي شود، موتور دريل هاي نمونه برداري بسيار سنگين است و بر روي يك قاب فلزي قرار گرفته است تا در زمان استفاده ثابت بماند. دريل نمونه برداري يا هسته گيري، براي هسته برداري متريال هايي نظير مصالح ساختماني، سنگ، چوب و… استفاده مي شود.

قيمت دريل توسن

قيمت دريل توسن

كسب اطلاعات بيشتر: تفاوت فرز مينياتوري و فرز انگشتي

خريد دريل پنوماتيك يا بادي

دريل بادي قدرت خود را از باد فشرده اي كه كمپرسور دريل توليد ميكند، ميگيرد. همچنين دريل پنوماتيكي براي انجام كار به هيچ گونه برق يا باتري اي نياز ندارند، همين ويژگي دريل هاي بادي باعث شده است كه بتوان از آن در محيط هاي گازي و محيط هايي كه احتمال وقوع آتش سوزي بالا مي باشد، با آسودگي استفاده كرد، از دريل هاي پنوماتيك يا بادي در ايستگاه هاي اسمبل و خط هاي توليد محصولات استفاده مي شود.

خريد دريل برقي

پر استفاده ترين نوع دريل كه به جرئت مي توان گفت تمامي افراد حرفه اي و اغلب افراد غير حرفه اي و عادي آن را در جعبه ابزار خود دارند، درل برقي است. دريل برقي پر كاربردترين، محبوب ترين و مشهور ترين نوع در بين دريل ها است، اين نوع دريل همينطور كه از نامش پيداست با اتصال به برق كار مي كند و داراي سيمي بلند است. از دريل برقي مي توان در طيف وسيعي از فعاليت هاي خانگي و صنعي استفاده كرد. همچنين قيمت دريل برقي به علت محبوبيت و قابل دسترس بودنش براي همگان، مناسب تر از ساير دريل ها است، به طرزي كه، براي مثال قيمت دريل توسن برقي نسبت به قيمت دريل توسن هاي ديگر، پايين تر و مناسب تر است.

خريد دريل شارژي

دريل شارژي به جاي استفاده از سيم هاي دست و پا گير و برق از باتري به عنوان منبع تغيه استفاده مي كند، هدف از توليد دريل هاي شارژي اين است كه در جاهايي كه دسترسي به برق وجود ندارد و يا جاهاي كه سيم دست و پاي آدم را ميگيرد به كمك بيايد. دريل هاي شارژي خود به دو نوع دريل شارژي پيچ گوشتي و دريل شارژي چكشي تقسيم مي شوند. براي نمونهدر برند توسن، مهم ترين تفاوت هاي ميان دريل هاي برقي و دريل هاي شارژي، تفاوت در منبع تغذيه دريل هاي شارژي و برقي توسن، قابليت حمل بالا تر دريل هاي شارژي در مقاسه با دريل هاي برقي  و بالاتر بودن قيمت دريل توسن شارژي در قياس با قيمت دريل توسن برقي مي باشد.

كسب اطلاعات بيشتر: نحوه تنظيم گشتاور دريل شارژي

قيمت دريل توسن

قيمت دريل توسن

راهنماي خريد و قيمت دريل توسن

تا اينجاي مقاله به چيستي دريل، برند توسن و انواع دريل هاي آن پرداختيم. حال اما در بخش پاياني صحبت هايمان وقت آن رسيده است كه حرف هايمان را جمع بندي كنيم، از آن ها يك نتيجه اي بگيريم و در ارتباط با راهنمايي خريد و قيمت دريل توسن برايتان كمي صحبت كنيم.

در بحث خريد دريل همواره بايد مباحث و موارد مختلفي را مورد توجه قرار دهيد، ما قصد داريم در اينجا مسير و مراحلي كه شما براي خريد دريل بايد طي كنيد را برايتان توضيح دهيم. در مرحله اول خريد دريل شما بايد نياز هاي خود را مشخص كنيد و خود را توجيه كنيد كه كدام نوع از دريل ها نياز شما را برطرف خواهد كرد، در مرحله دوم شما بايد بودجه و مقدار پولي را كه  مي خواهيد براي خريد دريل هزينه كنيد، مشخص كنيد، در سومين و آخرين مرحله، و پس از مشخص شدن بودجه، شما بايد از ميان برند هاي متعدد توليد كننده ابزار يكي را انتخاب كنيد، كه پيشنهاد ما به شما برند توسن است، به دو دليل، يك براي اين كه قيمت دريل توسن در انواع  و مدل هاي مختلفش نسبت به كيفيت بالايي كه دارد، مناسب است و دو هم اين كه در مقايسه با ساير برند هاي توليد كننده دريل، دريل هاي ساخت توسن دوام و ماندگاري بالاتري دارند.

اگر كه قصد خريد دريل مخصوصا دريل توسن را كرديد، مجموعه و فروشگاه ما با ارائه انواع دريل هاي برند خوشنام توسن و فراهم آوردن امكاناتي مانند قابليت مقايسه مشخصات محصولات، قابليت مقايسه قيمت دريل توسن ها و…. در فروشگاه و سايت خود، آماده است تا نياز هاي شما را در بحث دريل ها برطرف كند. همچنين مجموعه ما اضافه بر دريل ها، ارائه دهنده انواع ابزار و ماشين آلات برند توسن، از جمله انوع ابزار برقي و شارژي مانند انواع اره ها (اره افقي بر، اره پروفيل بر، دريل  ها)، انواع دريل ها (دريل چكشي، دريل ستوني، دريل سركج، دريل شارژي، دريل گيربكسي پيچ گوشتي برقي و شارژي و ساير نيز مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.