آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

۱۱ بازديد

تبديل دريل شارژي به برقي از مسائلي بوده است كه امكان انجام آن هميشه براي افراد مختلف سوال بوده است. دريل هاي شارژي ابزار هايي پركاربرد و پر استفاده هستند كه امكان دريل كاري در هر جا، و در هر مكاني را بدون نياز به برق فراهم ميكنند، اما مشكلي كه آنها دارند اين است كه گاهي ممكن است باتريشان دچار مشكل شود و از آنجايي هم كه تهيه باتري به علت گران بودن صرفه اقتصادي ندارد، دارندگان دريل شارژي به فكر پرداخت قيمت انواع دريل و تهيه دريل در مدل هاي ديگر باشند. بايد گفت كه به جز خريد دريل جديد راه ديگري هم وجود دارد به اسم تبديل دريل شارژي به برقي كه اگر مي خواهيد با آن آشنا شويد، ادامه مقاله را از دست ندهيد. جهت خريد دريل شارژي و يا برقي به قيمت مناسب با ابزار توسن 29 همراه باشيد.

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

اين را بايد بدانيد كه تبديل دريل شارژي به برقي خيلي هم كار آسان و راحتي نيست و اينگونه نيست كه بگوييم در چشم به هم زدني دريل شارژي شما دريل برقي ميشود. بلكه در وهله اول نيازمند يكسري مهارت ها و دانش ها است كه براي انجام كار لازم هستند، به علاوه يكسري وسايل و دستگاه ها، كه ممكن است بسياي از افراد آنها را نداشته باشند. براي اين كه شما بهتر و بيشتر با وسايل و مهارتهايي كه براي انجام درست و صحيح كار لازم است، آشنا شويد، تمامي مهارتها و وسايل لازم انجام كار در قسمت پاييني اين پارارگراف آورده شده اند. در نظر داشته باشيد دريل شارژي تنها قابليت تبديل به دريل برقي ندارد بلكه مي توان آن را به فرز نيز تبديل كرد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد مقاله آموزش تبديل دريل به فرز را مطالعه كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: آموزش كار با دريل شارژي

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

اصول علم الكترونيك

 يكي از مهارتهايي كه براي انجام تمامي فعاليت هاي الكترونيكي مثل همين تبديل دريل شارژي به برقي لازم است، آشنا بودن با اصول و مباني علم الكترونيك است، زيرا شما با دانستن اين علم است كه ميتوانيد سيم و رابطهاي درست را پيدا كنيد و آنها را به قطعات مورد نياز و صحيح متصل كنيد.

لحيم كاري

 لحيم كاري مهارتي است كه اگر آن را بلد نباشيد به جرئت ميشود گفت كه بايد قيد انجام دادن اين كار را بزنيد. شما براي تبديل دريل شارژي به برقي حتما بايد بلد باشيد كه به كمك هويه و ابزارهاي ديگر سيمهاي لازم را لحيم كاري كنيد. لحيم كاري فعاليتي دشوار است و نياز به كمي تجربه دارد و از آن طرف هم حتما بايد براي اتصال سيم هاي موجود در داخل كابل به رابطهاي باتري دريل شارژي، لحيم كاري انجام شود، در صورتي كه لحيم كاري بلد نيستيد بهتر است كه بيخيال انجام اين كار بشويد و به فكر پرداخت قيمت انواع دريل هاي ديگر و تهيه آنها به جاي دريل شارژي خود باشيد.

قطعات و وسايل مورد نياز

با دانش هايي كه براي انجام كار تبديل دريل شارژي به برقي نياز هستند آشنا شديم، حال نوبتي هم باشد نوبت آن است كه با وسايل و ابزاري كه براي تبديل دريل سارژي به دريل برقي، حضورشان لازم و اجباري مي باشد، آشنا شويم. ابزار و وسايل لازم براي انجام كار را در قسمت پاييني با هم مشاهده مي كنيم.

1-دريلي كه مي خواهيد به نوع برقي تبديل كنيد

2- آداپتور

3- پيچ‌گوشتي

4- كاغذ‌ سنباده

5- لوازم لحيم‌كاري (مشعل صنعتي، هويه، روغن لحيم)

6- سيم‌چين

7- سيم‌لخت‌كن

كسب اطلاعات بيشتر: آموزش نحوه تعويض مته دريل توسن

راهنماي تبديل دريل شارژي به برقي         

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

انجام هر كاري در اين كره خاكي، مراحلي دارد كه براي انجام شدن آن كار، افراد مختلف، بايد اين مراحل را طي كنند تا به نتيجه برسند. اين قضيه در مورد تبديل كردن دريل شارژي به برقي هم وجود دارد. اكنون اما نوبتي هم كه باشد نوبت آن است كه ببينيم با مهارتها و وسايلي كه با آنها آشنا شديم، چه كارهايي بايد انجام داد و چه مراحلي را بايد طي كرد، تا تبديل دريل شارژي به دريل برقي به بهترين شكل انجام شود، و دريل شارژي شما بي نياز از هر گونه باتري شود. مراحل انجام كار به ترتيب و با جزئيات كامل در قسمت پاييني گردآوري شده اند.

1-در اولين قدم از مراحل تبديل دريل شارژي به برقي بايد مطمئن شويد كه دريل به برق متصل نميباشد.

2- در قدم دوم بايد به جهت دسترسي به ترمينال باتري و سيم كشي دريل، محفظه آن را باز كنيد. توجه داشته باشيد كه با باز كردن دريل، ديگر دستگاه شما مشمول گارانتي نخواهد بود و تنها مهارتهاي شما است كه اكنون سرنوشت انجام كار را در دست دارد و در صورتي كه اين مهارتها را نداريد، توصيه ميشود كه به سراغ پرداخت قيمت انواع دريل و خريد يكي از آنها برويد.

3- اگر كه كابل شما داراي جك مخصوص جهت اتصال به دريل است نياز نيست كارهاي اين قسمت را انجام دهيد اما در صورتي كه مجهز به جك نيست بايد كابلي كه قصد داريد به دريل متصل كنيد يا به عبارت ديگر منبع تغذيه را در دست بگيريد و قسمت انتهايي آن كه قرار است به دريل متصل شود را ببريد.

4- سپس سر سيم هاي بيرون آمده را لخت كنيد تا آماده لحيم كاري شوند و در همين حين زنگ زدگي هاي رابط باتري را با كاغذ سنباده پاك كنيد و به آن روغن لحيم بماليد. البته حتما نياز نيست كه سيمها را به رابط باتري لحيم كنيد و ميتوانيد رابط باتري را در آورده و سيمهاي كابل را مستقيما به سيم هاي دريل لحيم كنيد.

5- در آخرين قدم از مراحل تبديل دريل شارژي به برقي هم سيمهاي كابل را در صورت وجود ترمينال باتري به آن لحيم كنيد، و در صورتي هم كه آن را درآورده بوديد، سيمهاي كابل تغذيه را مستقيما به سيمهاي داخل دريل لحيم كنيد. البته توجه داشته باشيد در صورتي كه اطلاعاتتان در زمينه برق كم باشد ممكن است سيمها را اشتباهي لحيم كرده باشيد و دريل كار نكند، در صورتي كه اينگونه بود سيمها را از يكديگر جدا كرده و اين بار در جهت مخالف هم لحيم شان كنيد.

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

آموزش تبديل دريل شارژي به برقي

كسب اطلاعات بيشتر: آموزش نحوه تنظيم گشتاور دريل شارژي

خريد دريل شارژي

در صورتي كه مهارت كافي و يا وسايل لازم براي تبديل دريل شارژي به برقي را نداريد، تصميم بهتر اين است كه يك دريل نو را به عنوان جايگزين دريل شارژيتان كه باتريش تمام شده يا به هر دليلي دچار مشكل شده است، خريداري كنيد. از همين رو به شما توصيه ميشود كه به جهت اطلاع از قيمت انواع دريل و يا خريد دريل برقي، حتما به سايت ابزار توسن 29 كه از مراكز معتبر ارائه انواع ابزار و ماشين آلات مي باشد مراجعه كنيد و از ميان طيف وسيعي از دريل هاي آن جا، يكي را كه براي كارتان مناسب ترين است، خريداري نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.