نحوه كار با سنباده لرزان چگونه است؟

۱۱ بازديد

نحوه كار با سنباده لرزان از مسائلي است كه همواره بايد مد نظر دارندگان يا كساني كه قصد خريد سنباده لرزان را دارند، قرار بگيرد. دنياي ابزارآلات بسيار بزرگ و وسيع است و وسايل و اشباء بسياري را در بر مي گيرد. يكي از اين ابزار آلات كه به صورت دستي هم مي باشد و در انواع برقي و مكانيكي توسط كمپاني هاي ابزارآلات توليد و به بازار ايران و جهان، براي استفاده هاي صنعتي يا حتي خانگي، فرستاده مي شود، سنباده مي باشد. سنباده خود دنياي بزرگي دارد به طوري كه در انواع سايز ها و به صورت هاي گوناگوني يافت مي شود. سنباده اي كه ما امروز به آن خواهيم پرداخت، سنباده لرزان مي باشد. با ابزار توسن 29 همراه باشيد. براي دريافت قيمت سنباده لرزان با ما همراه باشيد.

قيمت سنباده لرزان توسن پلاس

قيمت سنباده لرزان چرخشي

قيمت سنباده لرزان مشتي

سنباده لرزان چيست؟

سنباده لرزان يك ابزار برقي است كه كار سنباده زني را با تبديل نيروي چرخشي موتورش به حركت لرزشي، انجام مي دهد. سنباده لرزان عموما در صنايعي كه با چوب سر و كار دارند مانند، نجاري، معرق كاري، منبت كاري، مشبك كاري و… استفاده مي شود. سنباده لرزان يك وسيله نسبتا كوچك و كم سر و صدا است، همچنين نحوه كار با سنباده آن بسيار آسان است، به شكلي كه حتي افرادي كه تاكنون سنباده به دست نگرفته اند هم مي توانند به راحتي از آن استفاده كنند. سنباده لرزان در صنايع مربوط به چوب و نجاري بيشتر براي صاف كردن سطوح ناهموار، موج دار و زبر چوب، و پرز برداري استفاده مي شود و بيشتر، هدف از انجام سنباده زني با سنباده لرزان، آماده كردن چوب براي رنگ شدن مي باشد.

كسب اطلاعات بيشتر: سنباده لرزان چيست و چه كاربردي دارد؟

نحوه كار سنباده لرزان به اين شكل مي باشد كه سنباده با ايجاد لرزش هايي به صورت دايره اي و موجي، اين امكان را به فرد كاربر مي دهد كه به هر سمتي كه مي خواهد بر روي چوب حركت كند. دستگاه هاي سنباده لرزان به اين سبب كه اطراف فضاي كار تميز بماند، و گرد و غبار وارد چشم و حلق كاربر نشود، معمولا داراي كيسه جمع كننده براده ها و ذرات چوب هستند. توان سنباد هاي لرزان معمولا بين چيزي حدود 130 تا 400 وات مي باشد، و  وزن آن ها هم بيشتر بسته به كمپاني توليد كننده مي باشد، ولي به طور معمول سنباده هاي لرزان وزني بيشتر از 4 كيلوگرم ندارند. نحوه كار با سنباده لرزان.

نحوه كار با سنباده لرزان چگونه است؟

نحوه كار با سنباده لرزان چگونه است؟

نحوه كار با سنباده لرزان

همه ي ابزار و ماشين آلات در اين كره خاكي فارغ از اين كه كوچك هستند يا بزرگ، پيچيده هستند يا ساده، يا سنگين هستند يا سبك، شكل كاربري اي دارند كه افراد، بايد با رعايت اين شكل كاربري، با آن ابزار كار كنند. در اين ميان نيز يكي از اين ابزار آلاتي كه بايد در صورتي كه صاحب آن هستيد يا اگر قصد خريدش را داريد، با نحوه كاربري اش آشنا باشيد، سنباده لرزان است. در بخش زيرين برخي از نكاتي كه درباره نحوه كار با سنباده لرزان بايد بدانيد را گرد هم آورده ايم.

  • از وجود تهويه مناسب در محيطي كه در آن با سنباده لرزان كار مي كنيد، مطمئن شويد تا دچار مشكلات تنفسي و ريوي نشويد.
  • هيچ گاه با دستان خيس و مرطوب با سنباده لرزان كار نكنيد. نحوه كار با سنباده لرزان
  • در حين كار كردن، سنباده را محكم در دستتان نگه داريد.
  • براي جلو گيري از پرتاب شدن تكه هاي چوب و خاك اره به داخل چشم هايتان، از عينك محافظ استفاده كنيد.
  • از قرار دادن سنباده در محلي كه كودكان به آن دسترسي دارند، جلوگيري نماييد.
  • به اين دليل كه سنباده ها ضد آب نيستند، از اين كه در محل غيرمرطوب قرار دارند، اطمينان حاصل كنيد و همچنبن هيچ گاه از آن ها براي كار بر روي متريال هاي مرطوب استفاده نكنيد.
  • هرگز سنباده را پس از اتمام كارتان، بر روي ميز كار رها و ترك نكنيد.
  • در زماني كه مشغول كار با سنباده لرزان هستيد، مطمئن شويد كه سيم را از سر راه برداشته ايد، به طوري سنباده زن در حين كار از روي سيم رد نمي شود.
  • قبل از شروع كار، صفحه متناسب با كاري كه مي خواهيد انجام دهيد را براي سنباده نصب كنيد.
  • سعي كنيد به صورت مداوم و گاه به گاه سنباده را تميز كنيد تا كمترين ميزان ممكن خاك، داخل دستگاه باقي بماند.
  • در زمان استفاده از دستگاه هيچ گاه وزن خود را بر روي دستگاه نيندازيد و اجازه دهيد دستگاه با همان سرعت طبيعي اي كه برايش طراحي شده است كار باربرداري و پراخت چوب را انجام دهد.
  • بهتر است در زمان سنباده كاري، دستگاه را در راه چوب و رگه هاي آن حركت بدهيد.
نحوه كار با سنباده لرزان چگونه است؟

نحوه كار با سنباده لرزان چگونه است؟

با توجه به اين موضوع كه استفاده از ورق نرم تر باعث مي شود، كار با نتيجه بهتري به سرانجام برسد، بهتان پيشنهاد مي كنيم كه از ورق هاي نرم استفاده كنيد. و آخرين نكته مهمي كه درباره نحوه كار با سنباده لرزان بايد بدانيد، اين است كه، در صورتي كه امكان استفاده از خروجي مكنده و نصب لوله مكنه به سنباده برايتان وجود ندارد، پيشنهاد مي شود كه كيسه را درجاي خودش نصب كنيد و در فواصل زماني كوتاه آن ها را تخليه كنيد. نحوه كار با سنباده لرزان.

كسب اطلاعات بيشتر: نحوه تنظيم گشتاور دريل شارژي

خريد سنباده لرزان توسن

در ابتداي اين بخش اين مطلب را بگوييم كه از شما ممنونيم كه حوصله كرديد و تا اينجاي مقاله همراه ما بوديد. ما از سنباده لرزان و نحوه كار با سنباده لرزان برايتان گفتيم تا اطلاعات شما را در صورتي كه صاحب آن هستيد يا اگر كه قصد خريدش را داريد، بالا ببريم. مخلص كلام ما و مقاله مان هم اين است كه سنباده هاي لرزان، علي الخصوص در صنايع مرتبط با چوب، ابزار الات بسيار كاربردي هستند. همچنين در كنار اين پر كاربرد بودن و به جز وجود نكاتي، نحوه كار با سنباده لرزان، بسيار آسان مي باشد. به طور كلي ميتوان گفت در صورتي كه در مشاغل مرتبط با چوب فعاليت مي كنيد، خريد سنباده لرزان، تصميم منطقي اي به نظر مي رسد.

ما در وبسايت ابزار توسن 29 در كنار ارائه مقالات و اطلاعات مفيد درباره ابزار آلات و طرز استفاده از آنها، نظير همين مقاله نحوه كار با سنباده لرزان؛ با توجه به اين كه نماينده مستقيم كمپاني خوشنام توليد كننده ابزارآلات، توسن مي باشيم، با ارائه تمامي خدمات پشتيباني، تعميرات، و فروش ابزار و ماشين آلات توسن مانند انواع سنباده لرزان، انواع ابزار برقي و شارژي، انواع ابزار اندازه گيري، انواع ابزار بادي و بنزيني، انواع ابزار دستي، انواع ابزار الكتريك و روشنايي و انواع لوازم جانبي ابزار آلات، آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.