نحوه كار با پيچ گوشتي شارژي

۱۱ بازديد

آموزش كار با پيچ گوشتي برقي و نحوه استفاده از پيچ گوشيتي برقي، همواره از سوالات بسياري از افراد فني و غير فني كه با انواع دريل ها سر و كار دارند، بوده است. دنياي ابزار و ماشين آلات بسيار گسترده است، به طوري كه هر كدام از ابزارآلات اين دنيا هم، خود به تنهايي دنياي وسيعي دارند، به عنوان نمونه همين دريل ها كه يكي از شناخته شده ترين ابزارآلات هستند، در مدل ها و انواع گوناگوني توسط شركت هاي ابزارآلات مثل توسن توليد و به بازار عرضه ميشوند، كه يكي از انواع آنها پيچ گوشتي هاي برقي و شارژي است. اگر كه شما صاحب پبچ گوشتي برقي هستيد اما از نحوه صحيح استفاده از آن بي اطلاعيد، يا اگر كه به دنبال مركز فروش پيچ گوشتي برقي و شارژي مي گرديد تا يكي از آن ها را تهيه نماييد، ادامه مقاله آموزش كار با پيچ گوشتي برقي و مطالبي مثل آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي و نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي را از دست ندهيد. جهت خريد پيچ گوشتي برقي و يا شارژي با ابزار توسن 29 همراه باشيد.

آموزش كار با پيچ گوشتي برقي

آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي

آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي

بهتر است بحث را با مطلب اصلي مقاله يعني، آموزش كار با پيچ گوشتي برقي شروع كنيم. شايد به ديد اغلب افراد بحث هاي پيش از خريد يك ابزار، مثل مشخصات آن، برندهاي مختلف آن، ويژگي هايش و…، از مسائل بعد ازخريد بسيار مهم تر و با اهميت تر جلو كنند، كه اين ديد كاملا غلط است. زيرا براي مثال در زمان خريد پيچ گوشيتي برقي، تنها دقت به اين مطلب كه قيمت پيچ گوشتي برقي چقدر است، بهترين مركز فروش پيچ گوشتي برقي و شارژي كدام است، پيچ گوشتي برقي كدام برند بهتر است و ساير مسائل از اين قبيل، كافي نيست و شما بايد دور انديش تر بوده، و به ساير مسائل كه براي پس از خريد پيچ گوشتي برقي هستند هم دقت كنيد.

به عنوان نمونه يكي از اين مهمترين مسائل پس از خريد پيچ گوشي برقي، آموزش استفاده از پيج گوشتي برقي يا نحوه استفاده از پيچ گوشتي برقي است. هر دستگاه و هر وسيله اي كه در هر زمينه و براي انجام هر كاري ساخته ميشود، به شكل مشخصي توسط شركت توليد كننده، طراحي شده است، از همين رو شيوه استفاده مشخصي دارد. اما آشنايي با همين شيوه استفاده از آن دستگاه هم، پيچيدگي و ظرافت هاي خاص خودش را دارد و شما بايد آن را بلد باشيد. قصه در مورد پيچ گوشتي برقي و شارژي هم به همين شكل است و شما بايد پيش از خريد آنها و پيدا كردن مركز فروش پيچ گوشتي برقي و شارژي، نحوه آموزش كار با پيچ گوشتي برقي و نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي را بلد باشيد.

كسب اطلاعات بيشتر: پيچ گوشتي برقي چيست؟

نحوه استفاده از پيچ گوشتي برقي

همانگونه كه پيش تر هم به آن اشاره شد، آموزش كار با پيچ گوشتي برقي يا همان نحوه استفاده از پيچ گوشتي برقي، از مسائل و نكات مهمي است كه پيش از تهيه آن بايد حتما بلدش باشيد. در مورد آموزش كار با پيچ گوشتي برقي بايد گفت كه پيش از روشن كردن دستگاه و اتصال آن به برق، بايد سري پيچ گوشتي را از ميان دو سو و چهار سو يا غيره انتخاب كنيد و در داخل ابزار گير قرار دهيد، سپس بايد سرعت گردش مورد نظرتان را بر روي پيچ گوشتي مشخص كنيد و دستگاه را به برق متصل كرده و روشن كنيد، پيچ گوشتي برقي را بر روي پيچ گذاشته و اهرم يا ماشه را فشار دهيد تا اين كه پيچ در سطح مورد نظر به خوبي محكم شود.

آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي

آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي

آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي

يكي ديگر از انواع پيچ گوشتي ها كه در بازار ابزارآلات آن را خواهيد يافت، پيچ گوشتي شارژي است. پس از گفت و گو در باره آموزش كار با پيچ گوشتي برقي، و پيش از صحبت درباره نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي، بهتر است كه كمي با آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي و خود پيچ گوشتي شارژي آشنا شويم. پيچ گوشتي شاژري، تقريبا همان پيچ گوشتي برقي است، با چند تفاوت. پيچ گوشتي هاي شارژي از يك مزيتي نسبت به پيچ گوشتي هاي برقي برخوردارند، كه آن هم اين است كه ديگر براي استفاده از آنها مجبور به تحمل سيم دست و پا گير نيستيد. علاوه بر اين هم، پيچ گوشتي شارژي با توجه به اين كه از باتري براي تامين انرژي استفاده ميكند، اين امكان را به شما ميدهد كه آن را هر كجا كه خواستيد ببريد و ازش استفاده كنيد، به خصوص در مكانهايي كه دسترسي بهشان سخت است يا جاهايي دسترسي به برق در آنها وجود ندارد.

نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي

همينگونه كه در قسمتهاي قبلي بحث آموزش كار با پيچ گوشتي برقي هم به آن اشاره شد، پيچ گوشتي هاي شارژي و پيچ گشتي هاي برقي، تفاوت چنداني با هم در زمينه هاي مختلف ندارند و از مهم ترين تفاوت آنها تنها مي توان به قدرتمند تر بودن پبچ گوشتي برقي به دليل استفاده مستقيم از برق و قابليت حمل و نقل، و آسان تر بودن استفاده از پيچ گوشتي شارژي اشاره كرد. اما بطور كلي در مورد آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي يا همان نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي، بايد گفت كه چيز جديدي در مقايسه با آموزش كار با پيچ گوشتي برقي يا همان نحوه استفاده از پيچ گوشتي برقي وجود نداد ندارد، از همين رو به جاي تكرار مكررات، به يكسري از نكات لازم در مورد استفاده از پيچ گوشتي هاي شارژي و برقي در زير اشاره شده است.

نحوه كار با پيچ گوشتي شارژي

نحوه كار با پيچ گوشتي شارژي

لازم است در زمان نصب سري پيچ گوشتي از قرارگيري درست شيار پيچ در ابزار گير مطمئن شويد.

پس از اينكه پيچ در سطح مورد نظر به خوبي محكم شد، چرخش پيچ گوشتي را متوقف كنيد. در صورت چرخش بيش از حد، پيچ هرز رفته و ممكن است به سطح كار آسيب وارد شود.

اكثر پيچ گوشتي ‌ها دكمه چپ گرد يا راست گرد دارند، براي چرخش مته در جهت عقربه‌هاي ساعت بايد دكمه را از طرف A فشرده، و براي چرخش مته در خلاف جهت عقربه‌ هاي ساعت دكمه را از طرف B فشار دهيد. اگر دكمه چپگرد يا راستگرد در وسط قرار بگيرد، دستگاه قفل شده و از شروع به كار جلوگيري ميكند.

مركز فروش پيچ گوشتي برقي و شارژي

اميد است مطالب بيان شده در طي مقاله آموزش كار با پيچ گوشتي برقي مثل آموزش كار با پيچ گوشتي شارژي، نحوه استفاده از پيچ گوشتي برقي، همين مبحث آموزش كار با پيچ گوشتي برقي، نحوه استفاده از پيچ گوشتي شارژي، و بحث مركز فروش پيچ گوشتي برقي و شارژي براي شما مفيد واقع شده باشند. در صورتي كه تصميم به خريد پيچ گوشتي شارژي و هر گونه ابزار ديگري گرفتيد،‌ به شما پيشنهاد ميشود كه حتما سري به سايت فيدارسورن كه مركز بسيار معتبري است بزنيد و ابزار و وسيله مدنظرتان را از آنجا خريداري كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.