تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

۹ بازديد

تبديل دريل به فرز يا ابزار هاي ديگر مثل تبديل دريل به اره، همواره از موضوعاتي بوده است كه امكان انجام آن براي افراد مختلف و به خصوص كساني كه در صنايع و كارگاه هاي مختلف مشغول به كارند، جالب بوده است. همان گونه كه احتمالا مي دانيد، دنياي ابزارآلات دنياي بسيار گسترده اي است كه طيف وسيعي از ابزار و ماشين آلات را در برمي گيرد. در اين ميان يكسري از ابزار ها اين امكان را دارند كه با كمك تبديل خاصي مثل تبديل دريل به پوليش، از يك ابزار به عنوان ابزار ديگر استفاده كنند. بحث تبديل دريل به فرز و يا خريد دريل اگر كه شاغل در مشاغل صنعتي و فني باشيد و يا اگر كه به ابزار و ماشين آلات علاقه مند باشيد، براي تان جالب و مفيد خواهد بود. با فروشگاه ابزارآلات صنعتي ابزار توسن 29 همراه باشيد.

نحوه تبديل دريل به فرز

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

فرز يكي از پر استفاده ترين وسايل در گروه ابزارآلات مي باشد كه كاربردي هاي وسيعي در تراش كاري و برش دادن فلزات و مواد گوناگون دارد. اما، برخي اوقات است كه شما به دستگاه فرز نياز داريد ولي به هر دليلي به آن دسترسي نداريد، اما بايد گفت ‌در صورتي كه دريل داشته باشيد، مي توانيد با آن فرز كاري كنيد. ممكن كه چه بگوييم، قطعا ميپرسيد كه چطور، بايد گفت كه ابزار هايي وجود دارند تحت عنوان تبديل دريل به عمودبر، تبديل دريل به فارسي بر و تبديل دريل به فرز، با استفاده از تبديل دريل به فرز، شما قادر خواهيد بود، كار فرز كاري را به كمك دريل خود انجام دهيد. اين تبديل به گونه اي است كه يك سر آن داخل سه نظام دريل قرار مي گيرد و بر روي سر ديگر آن هم ديسك و سنگ فرز نصب مي گردد. جهت خريد فرز و انواع فرز مي توانيد به ابزار توسن 29 مراجعه كنيد.

تبديل دريل به پوليش

ممكن است كه بار ها شده باشد كه به فكر تميز كاري و نو كردن ماشين خود بيفتيد و به دنبال پوليش كاري بدنه اش باشيد، اما به اين علت كه دستگاه پوليش نداشتيد و نمي خواستيد پوليش كاري را با دستمال انجام دهيد، يا آنكه براي انجام آن به مراكز خودرويي برويد، بيخيال انجام دادن آن شديد. بايد گفت كه راه حلي براي مشكل شما وجود دارد، ابزاري وجود دارد تحت عنوان تبديل دريل به پوليش كه در كنار تبديل هايي مثل تبديل دريل به فرز و تبديل دريل به پيستوله و… در بازار موجود هستند. با استفاده از اين تبديل شما قادر خواهيد بود پد پوليش كاري را روي دريل نصب كرده و به راحتي و با پرداخت كمترين هزينه كار پوليش كاري خودرويتان را انجام دهيد. اين تبديل هم مثل تبديل دريل به فرز يك سرش داخل سه نظام دريل قرار مي گيرد، و پد آن هم بر روي ديگر قسمت آن سوار مي شود. جهت مشاهده ليست قيمت پوليش توسن با ما همراه باشيد.

تبديل دريل به اره

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

اره ها يكي از پر استفاده و قديمي ترين ابزار هاي موجود در جهان مي باشند. اين قدمت به گونه اي است كه مي شود گفت از زماني كه انسان شهرنشين شد و كار ها و صنعت هاي مختلف به وجود آمدند، اره ها وجود داشته اند و به انسان در ساخت خانه هاي خود كه اكثرا هم از چوب بوده اند، كمك مي كردند. اره ها تا به امروز اهميت و كاربردي بودن خودشان را ادامه داده اند و تنها شكل ظاهري و كاركرد آن ها كمي متفاوت تر شده است. برخي اوقات ممكن است كه شما براي بريدن چوب يا درختي نياز به اره داشته باشيد، در همچين شرايطي به دليل قيمتي كه دارد، خريد اره زياد منطقي نيست. از همين رو ممكن است شما از دوستان و اطرافيان تان بپرسيد كه آيا اره دارند يا خير كه اگر جواب آن ها نه باشد كار شما لنگ مي ماند. اما بايد گفت كه خوشبختانه اين گونه نيست و در صورتي كه دريلي داشته باشيد، با توجه به اين كه انواع تبديل دريل به فرز، تبديل دريل به فاريسي بر، تبديل دريل به عمودبر و مهم تر از همه تبديل دريل به اره در بازار موجود هستند، شما مي توانيد با كمك دريل خود، كار بريدن چوب مورد نظرتان را به بهترين و راحت ترين شكل ممكن انجام دهيد. مشاهده ليست قيمت انواع اره برقي توسن.

تبديل دريل به عمودبر

عمودبر يكي از ابزار ها و ماشين آلات بسيار پر كاربرد در صنايع و كارگاه هاي مختلف مي باشد. اره عمود بر در اين كارگاه ها براي برش، قطعه قطعه كردن و يا ورقه ورقه كردن متريال هاي مختلف مثل چوب و آهن به كار مي رود. اما هزينه تهيه اره عمودبر مقداري سنگين است، و ممكن است براي كساني كه به صورت محدود كار عمودبري دارند عاقلانه نباشد كه هزينه سنگيني براي خريد اره عمودبر پرداخت كنند. بايد گفت كه براي حل اين مشكل راه حلي است كه به آن تبديل دريل به عمودبر مي گويند. تبديل دريل به عمودبر بر روي دريل نصب مي شود و به شما كمك مي كند كه كار برش دهي يا ورقه ورقه كردن فلزات يا چوب ها را انجام دهيد. كاركرد تبديل دريل عمودبر هم چيزي در مايه هاي تبديل دريل به فرز و تبديل دريل به پوليش است و يك قسمت آن در سه نظام دريل قرار مي گيرد و بر روي سمت ديگر آن تيغه هاي عمودبر نصب مي شوند.

تبديل دريل به فارسي بر

اتصال و برش فارسي، برشي است كه در آن يك قطعه طوري برش داده مي شود كه دو قطعه بريده و جدا شده از هم زاويه اي نسبت يك ديگر تشكيل مي دهند. اتصالات در برش فارسي معمولا 45 درجه است اما در برخي مدل ها امكان برش 54 درجه هم وجود دارد. برخي اوقات ممكن است شما در زمان كار بر روي قطعه اي به آن نياز داشته باشيد كه قطعه را به صورت فارسي برش دهيد، در صورتي كه اره فارسي بر داشته باشيد، مشكلي نيست و كار به راحتي انجام مي شود. اما اگر كه فارسي بر نداشته باشيد، ممكن است كارتان گير كند كه البته در صورتي كه يك دستگاه دريل داشته باشيد، ديگر كارتان لنگ نخواهد ماند. همان گونه كه مي دانيد مته و سري دريل ها و در كل چيزي كه در سه نطامشان قرار مي گيرد، قابل تغيير است. از همين رو شما با كمك دريل و يك تبديل دريل به فارسي بر كه مثل تبديل دريل به فرز و تبديل دريل به اره، نمونه هاي آن در بازار موجود است، مي توانيد كار فارسي بري خود را انجام دهيد. مشاهده ليست قيمت اره فارسي بر توسن.

تبديل دريل به پيستوله

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

تبديل دريل به فرز، پوليش، اره، عمودبر، فارسي بر، پيستوله.

احتمالا اهرم و به اصطلاح تفنگي اي كه به كمك آن كار پاشش رنگ بر روي سطوح مختلف را انجام مي دهند ديده ايد، به اين ابزار پيستوله گفته ميشود. مخزن رنگ، بر روي پيستوله كه ظاهري به مانند يه اسلحه و تفنگ دارد نصب مي شود و پيستوله به كمك جريان قوي هوا كه توسط كمپرسور هوا توليد مي شود، رنگ را به سطح مورد نظر مي پاشد. ممكن است گاهي در منزل يا درمحل كار خود، به اين نياز پيدا كنيد كه وسيله، ديوار يا هر چيزي را رنگ بزنيد، در اين صورت شما به يك پيستوله نياز پيدا مي كنيد كه مخزن رنگ را بر روي آن قرار داده و كار پاشش رنگ و رنگ آميزي را انجام دهيد. اما از جايي كه پيستوله از آن دسته از ابزار ها نيست كه در همه جا يافت شود، ممكن است آن را نداشته باشيد و به اين فكر بيفتيد كه آن را از كسي قرض كنيد، يا وسيله را جايي ببريد كه پيستوله داشته باشد و او كار رنگ كردنش را انجام دهد، و يا كلا به فكر رنگ آميزي با روش ديگري بيفتيد. ليست قيمت پيستوله برقي توسن.

بايد گفت كه در صورتي كه پيستوله نداريد نياز به انجام هيچ كدام از اين كار ها نيست، بلكه در صورتي كه شما تنها يك دستگاه دريل داشته باشيد، كارتان به راحتي انجام خواهد شد. شما مي توانيد تبديل دريل به پيستوله را كه در كنار بسيار انواع ديگر تبديل ها مثل تبديل دريل به فرز، تبديل دريل به پوليش و… در بازار ابزارآلات كشور موجود مي باشند را تهيه كنيد و آن را درست به مانند نحوه نصب تبديل دريل به فرز بر روي دريل خود نصب كنيد و به راحت ترين و بهترين شكل ممكن كار رنگ آميزي سطح و وسيله مودر نظرتان را انجام دهيد.

قيمت انواع تبديل دريل

اگر نخواهيم بگوييم مهم ترين بخش در زمان انجام هر كاري، با جرئت مي توانيم بگوييم يكي از مهم ترين قدم ها در زمان انجام هر كاري يا خريد هر محصولي اطلاع از قيمت آن مي باشد. اين قضيه در مورد انواع تبديل هاي دريل مثل تبديل دريل به فرز، تبديل دريل به اره، تبديل دريل به پوليش، تبديل دريل به فارسي بر، تبديل دريل به عمودبر، تبديل دريل به پيستوله و… هم وجود دارد. به همين دليل لازم است كه پيش از اقدام براي خريد هر كدام از آن ها، حتما از قيمت آن ها اطلاع پيدا كنيد.

براي مطلع شدن از قيمت انواع تبديل هاي دريل مثل تبديل دريل به فرز، شما مي توانيد سري به سايت ابزار توسن 29 بزنيد. گروه ابزار توسن 29 يكي از مجرب ترين وحرفه اي ترين گروه هاي فروشگاهي ابزار و ماشين آلات مي باشند. گروه ابزار توسن 29 آماده هستند كه مشاوره هاي تخصصي و لازم در مورد هر نوع ابزار و ماشين صنعتي را به شما عزيزان بدهند و ابزار يا ماشين صنعتي مورد نظر شما را، مثل تبديل دريل به فارسي بر و يا تبديل دريل به پيستوله براي تان فراهم نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.